Aftersales

Servicedienst

De serviceorganisatie is als volgt ingericht: een Service Co├Ârdinator , die ondersteund wordt door twee technisch specialisten. In totaal beschikken we over 10 medewerkers op de afdeling service die bij storingen ingezet kunnen worden. Daarnaast beschikken we over 7 servicemonteurs in de buitendienst en evenzoveel servicebussen. Alle servicebussen zijn volledig uitgerust en beschikken over de meest gangbare onderdelen voor alle door Haller Benelux B.V. geleverde producten. Alle medewerkers hebben kennis van alle producten die in het leveringsprogramma zitten. Reparaties en complete revisies worden door ons in Hedel uitgevoerd, of onder regie bij erkende servicepartners. Een prijsopgave vooraf behoort vanzelfsprekend tot de mogelijkheden. Wij hebben steunpunten door de gehele Benelux. Ook hier staan de specialisten 24/7 ter beschikking. Haller Benelux heeft servicepartners over de gehele Benelux.

Haller Benelux B.V. staat voor een open communicatie en wij staan graag in voor een goede dialoog met de klant. Het centrale nummer 073-599 1234 is 24-uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Na kantoortijden wordt het nummer doorgeschakeld naar een kaderlid van Haller Benelux B.V. , dit Kaderlid is een technisch specialist. Dit betekent dat wij direct voor u aan de slag gaan. Zij kunnen de storing beoordelen, indien mogelijk, telefonisch met de beller oplossen, of wanneer noodzakelijk kunnen zij een service monteur op pad sturen. De dienst hebbende servicemonteurs hebben de service bus bij huis staan, zodat zij direct inzetbaar zijn.

Onderdelen

Wij hebben alle gangbare onderdelen op voorraad. Onze onderdeelspecialisten kunnen u voorzien van alle relevante informatie omtrent onderdelen en u adviseren welke onderdelen bij een reparatie te vervangen zijn. Bij aankoop van originele onderdelen bij Haller Benelux B.V. is het montage advies volledig gratis, ook zijn deze onderdelen voorzien van de standaard Haller Benelux B.V. garantie. Dus naast het onderdeel, koopt u ook een stuk advies en begeleiding en bent u verzekerd van een juiste passing en kwaliteit. Hierdoor wordt uw reparatie – en stilstand tijd tot een minimum beperkt.

Onderdelen voor onze producten zijn uit voorraad leverbaar.

  • Wanneer u voor 16.00 uur bestelt worden de onderdelen de volgende dag bij u bezorgd
  • Spoedbestellingen binnen 2 uur ter plaatse te hebben met onze eigen koeriers
  • Mocht het minder spoedeisend zijn, kunnen wij voor 11.00 uur de onderdelen met onze normale transportdienst bij u afleveren.

Onderhoudscontracten

Haller Benelux B.V. biedt u de mogelijkheid om op de door de klant aangekochte voertuigen eenservicecontract af te sluiten.

  • Periodiek onderhoudscontract waarin wij jaarlijks afspraken maken voor controles en onderhoud. Hierin voorzien wij ook in het controleren van alle veiligheden welke op het inzamelvoertuig noodzakelijk zijn. Een periodiek onderhoudscontract omvat het inspecteren en de werking controleren van de opbouw van uw opbouw. Mocht tijdens de inspectie blijken, dat een reparatie van grotere omvang noodzakelijk is, dan zal daartoe, in overleg met u, een afspraak worden gemaakt. Wij zijn van mening, dat een preventief onderhoud, zoals door ons voorgesteld, zal bijdragen tot een verhoging van de betrouwbaarheid van uw opbouw.
  • All-in onderhoudscontract waar wij voor een vaste prijs al het onderhoud en reparatie van de opbouw verzorgen.
Share This