Aftersales

Servicedienst

Onze serviceorganisatie bestaat uit twee eigen servicecentra, gevestigd in Hedel en Emmeloord, en een uitgebreid landelijk netwerk van servicepartners in de Benelux. Hierdoor is onze service altijd binnen handbereik van onze klanten. Ons team bestaat uit gespecialiseerde service engineers die klaarstaan om eventuele storingen direct (ter plaatse) op te lossen.

We beschikken over goed uitgeruste servicebussen voorzien van de meest gangbare onderdelen van onze producten. Reparaties en complete revisies worden uitgevoerd in Hedel en Emmeloord, of onder regie bij erkende servicepartners. Een offerte vooraf behoort vanzelfsprekend tot de mogelijkheden.

Haller Benelux B.V. staat voor een open communicatie en wij staan graag in voor een goede dialoog met de klant. We zijn direct bereikbaar tijdens kantooruren. Buiten kantoortijden wordt het nummer doorgeschakeld naar een kaderlid van Haller Benelux B.V. , een technisch specialist die meteen voor u aan de slag gaat. Zij kunnen de storing beoordelen, indien mogelijk, telefonisch oplossen, of indien nodig sturen ze een servicemonteur ter plaatse. De dienstdoende servicemonteur heeft de servicebus klaarstaan, zodat ze direct in kunnen springen.

Het nummer van de Service Helpdesk in Hedel is: 085-0747 307 en in Emmeloord: 085-0747 263.

 

Onderdelen

Wij hebben alle gangbare onderdelen op voorraad. Onze onderdeelspecialisten kunnen u voorzien van alle relevante informatie omtrent onderdelen en u adviseren welke onderdelen bij een reparatie te vervangen zijn. Bij aankoop van originele onderdelen bij Haller Benelux B.V. is het montage advies volledig gratis, ook zijn deze onderdelen voorzien van de standaard Haller Benelux B.V. garantie. Dus naast het onderdeel, koopt u ook een stuk advies en begeleiding en bent u verzekerd van een juiste passing en kwaliteit. Hierdoor wordt uw reparatie – en stilstand tijd tot een minimum beperkt.

Onderdelen voor onze producten zijn uit voorraad leverbaar.

  • Wanneer u voor 16.00 uur bestelt, worden de onderdelen de volgende dag bij u bezorgd
  • Spoedbestellingen binnen 2 uur ter plaatse te hebben met onze eigen koeriers
  • Mocht het minder spoedeisend zijn, kunnen wij voor 11.00 uur de onderdelen met onze normale transportdienst bij u afleveren.

Onderhoudscontracten

Haller Benelux B.V. biedt u de mogelijkheid om op de door de klant aangekochte voertuigen eenservicecontract af te sluiten.

  • Periodiek onderhoudscontract waarin wij jaarlijks afspraken maken voor controles en onderhoud. Hierin voorzien wij ook in het controleren van alle veiligheden welke op het inzamelvoertuig noodzakelijk zijn. Een periodiek onderhoudscontract omvat het inspecteren en de werking controleren van de opbouw van uw opbouw. Mocht tijdens de inspectie blijken, dat een reparatie van grotere omvang noodzakelijk is, dan zal daartoe, in overleg met u, een afspraak worden gemaakt. Wij zijn van mening, dat een preventief onderhoud, zoals door ons voorgesteld, zal bijdragen tot een verhoging van de betrouwbaarheid van uw opbouw.
  • All-in onderhoudscontract waar wij voor een vaste prijs al het onderhoud en reparatie van de opbouw verzorgen.
Share This